St Caecilia kijkt terug op kei fijn seizoen

Strik erom en op naar het volgend seizoen! De jeugdorkesten van St Caecilia sloten gisteren dit bewogen muziekjaar af in een dampend Dorpshuis. En hoe! Het was kei goed, gezellig, ontroerend en warm.

De Lieshoutse en Mariahoutse muziekvereniging is als malle uit de corona-lockdowns gekomen. Met uitdagende concerten, spetterende shows en vooral heel veel gezelligheid. Denk aan concerten met Gerard van Maasakkers en Cesar Zuiderwijk, het Legendes concert met St Cecilia Oerle en natuurlijk de seizoensafsluiting van de jeugd. He-le-maal top!

Dat laatste concert gemist? Onze muzikale ‘praatjesmakers’ hebben nog veel meer in hun mars dan alleen maar goede muziek maken! Zo hebben ze een mening over van alles… Zo hadden we het over: humor…

En we gaan door! Na de vakantie zijn de orkesten van onze mooie club weer terug met een aantal prachtige concerten! Omcirkel in de agenda: 4 en 5 november,. een mega nederpopspektakel in de grootste kroeg van Laarbeek. (kaartjes hier te koop) Hopelijk tot dan! Tot die tijd.. geniet nog even van de foto’s!