Harmonie St Caecilia zoekt jou!

En ja, je mag meespelen 🙂

LIESHOUT – Wil je je instrument weer oppakken of zoek je een nieuwe muzikale uitdaging? Zoek je een gezellige en veelzijdige muziekvereniging? Dan is dit het moment om een kijkje te nemen bij Harmonie St Caecilia, de muziekvereniging van Lieshout en Mariahout!

Want de (naar eigen zeggen) gezelligste vereniging van Brabant organiseert twee openbare repetitieavonden. Oud leden, of muzikanten opzoek naar een leuke club, kunnen kennis maken met de orkesten, de dirigenten, de muzikanten en het repertoire. Er is alle ruimte om de mogelijkheden om lid te worden te bespreken.

De vereniging staat bekend als erg veelzijdig. Van lichte muziek en theatershows, naar deelnames aan muziekconcoursen in binnen- en buitenland. Goed en op hoog niveau muziek maken is belangrijk, maar ook gezelligheid staat hoog in het vaandel.

De openbare repetitie van het harmonieorkest onder leiding van Johan Smeulders, is op maandag 9 maart om 20.15 uur in de grote zaal van het Dorpshuis in Lieshout. Op donderdag 12 maart start om 20.00 uur de openbare repetitieavond van de slagwerkgroep onder leiding van Rob van der Sommen.

St Caecilia kijkt uit naar haar 145-jarig jubileumjaar in 2021, wellicht ben jij wel onderdeel van het grote St Caecilia-feestjaar.