Oliebollen en gezelligheid op oudjaarsdag

LIESHOUT – Harmonie St Caecilia bakt oudejaarsdag weer oliebollen op de Heuvel in Lieshout. Dat is niet alleen lekker, maar ook heel gezellig! Want met de coronabeperkingen in de prullenbak, verrijst er rond de oliebollenkraam een gezellig oudjaarspleintje. Onder het genot een warme drankje en natuurlijk live muziek is er alle ruimte om een oordeel te vellen over 2022 en vooruit te kijken naar 2023!

De oliebollenkraam van de vereniging is voor velen een vaste stop op 31 december. St Caecilia verkoopt oliebollen, naturel of met rozijnen en appelbeignets. Die mogen natuurlijk niet ontbreken op de laatste dag van het jaar, maar kopers slaan ermee ook een dubbelslag. Want met elke zak oliebollen steunen zij ook de muziekvereniging. De opbrengst gaat namelijk volledig naar harmonie St Caecilia.

Het zat al langer in de koker. De vrijwilligers van de kraam wilden graag wat meer brengen dan alleen de verkoop van oliebollen. Door corona werden de plannen meerdere keren op de lange baan geschoven, maar dit jaar is het zover. Gedurende de dag is er op verschillende momenten live muziek. De jeugd van de harmonie ‘blaast namelijk het jaar uit’.

De verkoop loopt van zaterdagochtend 10:00 uur tot 16:00 uur in de middag.
– Oliebollen kosten €1,20 per stuk / €11,00 per 10.
– Gevulde bollen kosten €1,30 per stuk / €12,00 per 10.
– Een mix-zak (5/5) kost €11,50
– Appelbeignets kosten €1,20 per stuk / €11,00 per 10.
Graag tot ziens op De Heuvel voor een kop thee, koffie of gluhwein en een heerlijke oliebol!