St Caecilia eert ruim 350 jaar lidmaatschap!

LIESHOUT – Harmonie St Caecilia eerde zondagmiddag haar jubilarissen, samen goed voor 351 jaar lidmaatschap! Met vier 25-jarig jubilea, één keer 41 jaar, drie keer 50 jaar en één keer 60 (!) jaar lidmaatschap was het een prachtige rij waar de vereniging trots op is!

Leden zijn zelden ‘slechts’ musicerend lid. Vaak grossieren de leden in nevenfuncties, bestuurstaken en commissiewerkzaamheden. Leden maken de club en houden deze letterlijk draaiende.

Dankzij Marjolein van Reloe, Claudia Fleuren, Ingrid van Erp, Jacques Kals (25 jaar lid), Theo Peren (41 jaar lid), Peter van Kaathoven, Rini van Kaathoven en Gerard van de Vossenberg (50 jaar lid) en Piet den Bol (60 jaar lid) is St Caecilia wat ze is. Een gezellige, fijne en warme muziekvereniging.

(foto: Martien van de Vossenberg)