Sounds of Caecilia een groots feest!

LIESHOUT – De Sounds of Caecilia zit erop en wat zijn we trots! Het was één groot feest! Niet alleen de twee avonden zelf, maar het hele project.

Een leger aan vrijwilligers werkte de week van het feest aan het bouwen van onze prachtige locatie en bemande alle posten tijdens de concerten zelf. Muzikanten maakte lange avonden met soundchecken en repeteren. Vrijdag en zaterdagavonden haalden ze muzikaal het onderste uit de kan. Artiesten en professionals werkten aan de Sounds met net zoveel passie en vuur als de Caecilianen zelf en dat tilde het evenement naar een ongekend hoog niveau.

Er komen snel beelden van het feest, dus een tweede (derde, vierde etc.) keer genieten kan dus binnenkort. Gelukkig hebben we ook deze prachtige foto’s nog! Tot de volgende Sounds!