Welkomsfeestje voor de Sint: Pepernotenconcert door de jeugd van St Caecilia

LIESHOUT – Hij komt, hij komt! Naar Het Dorpshuis in Lieshout wel te verstaan, voor een bijzonder concert. De opleidingsorkesten van Harmonie St Caecilia verzorgen een speciaal pepernotenconcert voor de Goedheiligman. Alle kinderen van Laarbeek en Sint en Piet zijn uitgenodigd op maandagavond 19 november!

Na de lange bootreis uit Spanje en alle intochten van het weekend is het tijd om even bij te komen voor Sinterklaas. Daarom zorgen de jongste muzikanten van de Lieshoutse en Mariahoutse muziekvereniging voor een ontspannen, muzikale avond. Geert Heesakkers presenteert het concert en zorgt dat Sint Nicolaas goed ontvangen wordt. Dirigent Angelo Mariman zorgt voor de muzikale invulling.

Het pepernotenconcert start maandagavond 19 november om 19:00 in de grote zaal van Het Dorpshuis in Lieshout. Voor brave kinderen en hun ouders is de toegang is gratis.