Gezocht/aangeboden: tweedehands fietsen

LIESHOUT – Staat het schuurtje nu echt te vol, of is uw fiets juist aan vervanging toe? Harmonie St Caecilia houdt 27 augustus weer haar jaarlijkse fietsenbeurs. Voor verkopers de uitgelezen kans om van een fiets af te komen. Voor kopers de kans om een goede fiets op de kop te tikken. De verkoop loopt van 10:30 tot 13:00 uur.

Fiets verkopen? Op de beurs worden fietsen verkocht door harmonieleden voor een afgesproken prijs. Vijftien procent van de opbrengst is voor de vereniging. Regelmatig worden er ook fietsen geschonken aan de club. Die fietsen worden zelfs opgehaald!

Voor een schenking van een tweede hands fiets kunt u nu al contact opnemen met Adriaan schepers (0499-422348). Dan wordt de fiets voorafgaand aan de beurs al nagekeken. Fietseigenaren die hun fiets willen verkopen mogen die inleveren tussen 9:00 en 10:30 uur op de dag van de beurs. Tussen 13:30 en 14:00 uur kan de opbrengst opgehaald worden.

Fiets kopen? Het speelplein van De Sprankel, aan de Grotenhof in Lieshout, zal de 27e augustus weer vol staan met fietsen. Van kinderfietsen, omafietsen, mountainbikes en renfietsen, tot degelijke schoolfietsen. Een mooie gelegenheid om een koopje op de kop te tikken en bovendien steunt u daarmee Harmonie St Caecilia.