De Dorpenbattle Lieshout vs Mariahout

post dorpenbattle-01

Het is de ultieme derby, een strijd tussen de twee dorpen waar elke sportvereniging, club of vriendengroep aan mee kan doen. Dit voorjaar en deze zomer wordt beslist welk dorp er beter is, Lieshout of Mariahout?

De battle bestaat uit twee onderdelen. De aanloop online en de finale op het podium van het Sounds of Caecilia XXL feestweekend, 9 juli aanstaande.

De aanloop

Groepen, verenigingen en clubs die zich ingeschreven hebben krijgen simpele, leuke en ludieke opdrachten waarmee punten verdiend kunnen worden. Filmpjes van de uitvoering komen op de Facebook pagina van de harmonie te staan. Zo zien we welke voetbalclub, carnavalsvereniging of buurtvereniging het beste/leukste de opdracht vervult. Wie wint verdient punten voor het eigen dorp. We bouwen het rustig op, en het zijn vooral snel te maken filmpjes.

Finale

De door de dorpen opgebouwde scores vormen het startpunt van de grote finale op 9 juli. In een quiz op het podium van de feesttent op het Floreffeveld vechten  de twee dorpen het laatste deel van de DorpenBattle uit. Dat gebeurd door twee quizteams samengesteld uit de deelnemende groepen, Dan zal duidelijk zijn, wie er wint.. Lieshout of Mariahout! Ongeacht wie de winnaar is, daarna is het groot feest met een spetterende feestband.

Je kan je deelnemende groep opgeven via socxxl@harmonielieshout.nl. Vermeld daarbij de teamnaam, contactgegevens van de contactpersoon, het aantal leden en voor welk dorp je uit komt. Heb je een Facebookpagina? Vermeld dat ook, zo kunnen zo veel mogelijk mensen genieten van je deelname. Let op deelname is voor 18+