200 fietsen op fietsenbeurs

Lieshout – Het is Harmonie St Caecilia gelukt om een beginvoorraad van zo’n 200 fietsen te regelen voor haar jaarlijkse fietsenbeurs. Samen met de inbreng van fietsen die potentiële verkopers nog indienen staat er aanstaande zaterdag een mooie rij fietsen klaar.

Geïnteresseerden kunnen 19 augustus aanstaande van 10:30 tot 14:00 uur terecht op het speelplein van Kindcentrum de Sprankel. Toegang tot de beurs is gratis. Er zijn degelijke fietsen, van gerenommeerde merken te koop. Dames-, heren-, en ook kinderfietsen.

ook verkoop

Een fiets verkopen kan ook nog steeds. Verkopers kunnen van 9:00 tot 10:30 uur de fiets inleveren bij het speelterrein aan de Grotenhof. De verkoper kijkt samen met een harmonielid wat de fiets moet opleveren. De harmonieleden proberen de fiets later te verkopen. Tussen 14:00 en 15:00 uur kan het geld, of een niet verkochte fiets weer opgehaald worden. Natuurlijk mag een fiets ook geschonken worden.

Door een fiets te kopen of verkopen op de fietsenbeurs ondersteunt u de Lieshoutse en Mariahoutse muziekvereniging. Vijftien procent van de opbrengst gaat namelijk naar St Caecilia, de overige vijfentachtig procent is voor de verkoper.