Harmonie St Caecilia houdt open repetitieweek vanaf 13 november

LIESHOUT – Harmonie St Caecilia zet in de week van 13 november haar deuren wagenwijd open met een open repetitieweek. Kinderen die overwegen een instrument te gaan bespelen en hun ouders, maar ook andere belangstellenden zijn van harte welkom om een kijkje te nemen tijdens de repetities van de orkesten.

Over het algemeen zie je tijdens concerten alleen het eindproduct, maar aan een goed concert gaat veel repetitiewerk vooraf. Dat is leerzaam, interessant en vooral heel gezellig. Om dat te laten zien maakt Harmonie St Caecilia haar repetities van 13 tot 16 november openbaar. Niet alleen van de ‘grote’ orkesten, het harmonieorkest en de slagwerkgroep, maar ook de repetities van alle opleidingsorkesten en het seniorenorkest zijn te bezoeken.

Repetities

De repetitie van het Harmonieorkest is maandag 13 november te bezoeken van 20:15 tot 21:00 uur. Op woensdag 15 november zijn het leerlingenorkest (17:30 tot 18:15 uur), het leerlingslagwerkorkest (18:45 tot 19:30 uur) en het opleidingsorkest (18:30 tot 20:00 uur) te bezoeken. Op donderdag 16 november bent u welkom bij het seniorenorkest (9:30 tot 11:30 uur), de Junior Drum Performance (19:00 tot 19:45 uur) en de Slagwerkgroep (20:00 tot 21:30 uur).

Alle repetities zijn in Het Dorpshuis in Lieshout. Iedereen is welkom op de bovengenoemde tijden, vooral voor kinderen die overwegen een instrument te gaan bespelen is het leuk om eens te kijken tijdens een repetitie.