Lid worden van Harmonie St Caecilia? Dat kan!

St Caecilia heeft zowel musicerende als niet-musicerende leden. In beide categorieën is nieuwe aanwas natuurlijk van harte welkom. Hieronder vind je informatie over lid worden. Voor verdere uitleg neem contact op met secretaris Derek Dirven via secretariaat@harmonielieshout.nl of via de contactpagina. Hier vind je het Aanmeldingsformulier.

Musicerende leden

Harmonie St Caecilia verzorgt HaFaBra muziekopleidingen, voor diploma’s A,B,C en D op alle harmonie-instrumenten. Zowel hout-, koper-, als slagwerkinstrumenten.

Bespeel je al een instrument? Na aanmelding bekijkt het bestuur de mogelijkheden binnen de muziekvereniging. Gekeken wordt naar de vaardigheden en de balans in het orkest. Als alles doorlopen is worden procedures voor uniform, instrument, bladmuziek, contributie, enz. opgestart worden.

Niet musicerende leden

Niet alleen muzikanten zijn lid van de muziekvereniging. Er zijn ook leden en betrokkenen die Harmonie Sint Caecilia op een andere manier ondersteunen.