Vrienden van St Caecilia

Schermafbeelding 2014-09-04 om 22.07.16
De Stichting Vrienden Harmonie Sint-Caecilia is opgericht naar aanleiding van het 125-jarig jubileum van de vereniging en houdt zich bezig met de werving van fondsen ter financiële ondersteuning van de vereniging. De stichting bestaat op dit moment uit ruim 130 Vrienden. Wij zijn er trots op te kunnen terugvallen op zo’n uitgebreide vriendenkring. Elke Vriend(in) draagt de Harmonie een warm hart toe en onderschrijft zijn of haar betrokkenheid door jaarlijks € 50,– te doneren aan de Stichting.

De Stichting probeert op haar beurt haar Vrienden zoveel mogelijk te betrekken bij het wel en wee van de Harmonie. Zo krijgen Vrienden het clubblad “De Kiosk” toegestuurd en worden zij persoonlijk uitgenodigd bij bijzondere activiteiten en concerten. Daarnaast doen we ons best onze Vrienden af en toe eens te verrassen.

Met hulp van de Stichting kan de Harmonie instrumenten aanschaffen, activiteiten voor de jeugd organiseren, kortom heel veel zaken realiseren die voor een moderne vereniging onontbeerlijk zijn.

Aanmelden

Goede Vrienden heb je nooit genoeg. Wilt u ook Vriend(in) worden, of kent u iemand die dat mogelijk zou willen, laat het ons weten. Dat kan door een mail te sturen naar vrienden@harmonielieshout.nl of door even te bellen met de heer Hans Tossaint (0499-423021).