Over de organisatie

bestuur

De leiding van de muziekvereniging ligt in handen van het zeven leden tellende bestuur. Zij hebben de verantwoordelijkheid voor het dagelijkse bestuur van Harmonie St Caecilia.

Beschermheer en commissarissen hebben een bewakende en adviserende functie. Ze spelen een rol in het zoeken naar bestuursleden en geven gevraagd en ongevraagd advies aan het bestuur. Hieronder vindt u de taakverdeling binnen het bestuur met contactgegevens en een lijst van de commissarissen. Daarnaast kent onze vereniging diverse commissies waarin vele leden een actieve rol vervullen.

President – Johan van der Heijden

Secretaris – Jacqueline Nijland klik hier om in contact te komen met het secretariaat

Penningmeester / vice voorzitter – Erik Segers

Lid – Claudia Fleuren – Aarts