Even voorstellen: Charlotte Cardinaal

Voor de Sounds of Caecilia op 8 juli is weer een groep topzangers en zangeressen uit de regio aangetrokken. Benieuwd wie er op het podium verschijnen? Charlotte Cardinaal stelt zich voor:

Ik ben Charlotte Cardinaal en ben 18 jaar oud en doe dit jaar eindexamen op het Sint-Joriscollege te Eindhoven, en woon in Geldrop.

Ik ben op mijn zevende begonnen met zingen bij een koortje. Inmiddels zing ik bij twee koren. Maar mijn eerste optreden voor een groot publiek was de CEKEM proms 2011 te Geldrop met fanfare Euphonia. Het was een geweldige ervaring! Daarna ben ik begonnen met zangles bij Hella Hertogs ook in Geldrop om mijn zangtechnieken te verbeteren.

Sindsdien heb ik de smaak van het optreden met live begeleiding goed te pakken. De afgelopen jaren heb ik veel opgetreden bij proms- en nieuwjaarsconcerten en theatershows in de regio (Mierlo, Geldrop, Asten, Budel, Eindhoven, Nijnsel, Ell, Valkenswaard). Daarnaast zing ook graag bij speciale gelegenheden als huwelijks- en begrafenismissen

Ik kijk er naar uit om een mooi optreden neer te zetten bij Sounds of Caecilia XXL!

Wil je meer weten, of alvast iets van mij horen? Kijk dan op mijn website www.charlottecardinaal.nl