Fietsenbeurs op speelplein de Sprankel in Lieshout

Lieshout – Een goede tweede hands fiets kopen, of er een verkopen? 19 augustus is hèt moment! Dan organiseert Harmonie St Caecilia haar tweedehands fietsenbeurs op het  Speelplein van Kindcentrum de Spankel in Lieshout.

De speelplaats aan de Grotenhof vult zich de 19e weer met fietsen. De verkoop loopt van 10:30 tot 13:00 uur. Fietsen worden nagekeken en er is volop ruimte om ze uit te proberen.

Fietseigenaren die hun fiets willen verkopen mogen die inleveren tussen 9 en 10 op de dag van de beurs. Tijdens de beurs worden de fietsen verkocht door harmonieleden voor een afgesproken prijs. Na afloop kan de opbrengst worden opgehaald. Vijftien procent van de opbrengst is voor de vereniging.

Het schenken van een fiets kan natuurlijk ook. Die fietsen worden zelfs opgehaald. Voor een schenking kunt u nu al contact opnemen met Adriaan Schepers via 0499-422348.

Kom je ook een kijkje nemen op de beurs? U bent vanaf 10:30 uur welkom om een koopje op de kop te tikken en daarmee ook harmonie St. Caecilia te steunen.