Gezelligheid en oliebollen op de Heuvel in Lieshout

LIESHOUT – Harmonie St Caecilia bakt op oudjaarsdag weer oliebollen op de Heuvel. Dat is niet alleen lekker, maar ook heel gezellig! Kom buurten onder het genot van een kop koffie en een oliebol en sluit het jaar samen met St Caecilia goed af.

De oliebollenkraam van de vereniging is voor velen een vaste stop op 31 december. St Caecilia verkoopt oliebollen, naturel of met rozijnen en appelbeignets. Want die mogen natuurlijk niet ontbreken op de laatste dag van het jaar. Kopers slaan met de oliebollen een dubbelslag, want met elke zak oliebollen steunen zij ook de muziekvereniging. De opbrengst gaat volledig naarharmonie St Caecilia.

De verkoop loopt van zondagochtend 10:00 uur tot 16:00 uur in de middag. Graag tot ziens op De Heuvel voor een kop thee,koffie of glühwein en een heerlijke oliebol!