Harmonie St Caecilia geeft sprookjesconcert speciaal voor kinderen

LIESHOUT – Er was eens.. een prachtige harmonie met een geweldig sprookjesconcert, speciaal voor kinderen. Harmonie St Caecilia geeft het concert in sprookjesachtige sferen om kinderen kennis te laten maken met de vereniging en haar muziek.

Van exotische sprookjes uit 1001 nacht, naar de avonturen van Disneyprinsessen en de herkenbare muziek uit het grootste sprookjes park van ons land. Het orkest, een verteller, dansers en zangers nemen de kinderen mee in een reis door verschillende bekende sprookjes met muziek uit onder meer de Efteling en verschillende Disneyfilms. Alles aangevuld met film, kortom, het belooft een magische middag te worden!

Het concert wordt 11 maart gehouden in het Dorpshuis in Lieshout en start om 14:30 uur. Kaartjes zijn verkrijgbaar bij DIO Mark en het Dorpshuis. Een kaartje voor volwassenen kost € 5,- een kinderkaartje (2 –12 jaar) is gratis. Wees snel, op = op.

Dit concert is een afsluiting van een drietal activiteiten voor de leerlingen en toekomstige leerlingen van St Caecilia. Op 4 maart heeft de harmonie haar jaarlijkse voorspeeldag, dit jaar in Mariahout, waarin al onze leerlingen laten horen wat ze geleerd hebben. Op 9 maart bezoeken de basisscholen de harmonie voor de jaarlijkse ledenwerving. Interesse in het bespelen van een instrument? Kijk hier voor meer informatie.