Kaartjes Oktoberfest bij DIO-Mark te koop

AARLE RIXTEL – Het Oktoberfest in Aarle-Rixtel is bijna uitverkocht. Bij DIO-Mark, aan de dorpsstraat in Lieshout zijn nog enkele kaartjes voor vrijdagavond 6 oktober te koop. Door bij DIO-Mark kaartjes te kopen steun je ook Harmonie St Caecilia.

De toegangsbewijzen kosten €10,- en de opbrengst gaat volledig naar Harmonie St Caecilia. Toegang tot het Oktoberfest is 18+. Ook online zijn kaartjes te koop, stuur daarvoor een mail naar  secretariaat@harmonielieshout.nl met je naam en adres.

We bouwen graag zelf een feest, zoals onze Sounds of Caecilia van vorig jaar, maar ook voor andere verenigingen stropen we graag de mouwen op. Harmonieleden ondersteunen de organisatie van het Oktoberfest Aarle Rixtel met hand en spandiensten tijdens dat feestweekend. In ruil daarvoor mag St Caecilia een deel van de entreekaarten verkopen. Win-Win voor beide organisaties!