Kom in de kerststemming tijdens de Junior Sounds of Christmas

LIESHOUT – Na de Sint te hebben uitgezwaaid is het tijd om weer in hogere kerstsferen te komen. Dat kan zaterdag 16 december met de leerlingen van Harmonie St Caecilia in de Sint Servatiuskerk in Lieshout. De leerlingorkesten van de Lieshoutse en Mariahoutse harmonie verzorgen dan hun kerstconcert.

De slagwerkleerlingen van de Junior Drum Performance zorgen voor een feestelijk welkom. Het leerlingenorkest en het opleidingsorkest zorgen samen met een gelegenheidskinderkoor onder leiding van Betty Huijbers voor een gezellige kerstsfeer. Zangeressen Daniëlle van Gerwen, Iris van de Wetering en Melissa Dols maken kerstconcert compleet.

Het zijn drukke tijden en er gaan geruchten dat de kerk wel eens dubbel geboekt zou kunnen zijn. Een onbekende dirigent met een recordpoging ‘grootste koor ter wereld’, kan wel eens roet in het eten gooien. De jeugd van St Caecilia is vastberaden haar kerstconcert gewoon af te maken, dus wilt uw weten hoe het afloopt, kom dan naar de Junior Sounds of Christmas.

Het concert begint zaterdag de 16e om 19.00 uur en we sluiten rond 20.15 uur gezamenlijk af met een bekertje chocolademelk of gluhwijn.