Nieuwjaarsconcert St Caecilia met topsolist Rodin Rosendahl

LIESHOUT – Harmonie St Caecilia knalt het nieuwe jaar in met haar nieuwjaarsconcert in samenwerking met topsolist Rodin Rosendahl! De internationaal geprezen euphoniumspeler speelt, begeleid door het Lieshoutse harmonieorkest, meerdere stukken.

Rosendahl (27) heeft nu al een indrukwekkende muzikale carrière opgebouwd. Rosendahl studeerde dit jaar, met een 9,5, cum laude af voor zijn master op het Conservatorium van Amsterdam. Hij wist meerdere solistenprijzen in binnen- en buitenland op zijn naam te schrijven. En sinds 2017 is hij vaste Euphonium speler van de Marinierskapel der Koninklijke.

Het nieuwe jaar begint dus muzikaal goed. Overigens heeft St Caecilia in 2020 nog veel meer moois in het verschiet, wellicht wordt er tijdens het nieuwjaarsconcert ook een tipje van de sluier opgelicht. Ben erbij, toegang is gratis!

Het nieuwjaarsconcert start 5 januari, om 14:00 uur in de grote zaal van het Dorpshuis.