Ook online kaartjes te koop voor Sounds of Caecilia

Kaartjes voor het Sounds of Caecilia promsconcert zijn nu ook online te koop. Harmonie St Caecilia geeft vrijdag 8 juli haar promsconcert in de feesttent op het Floreffeveld in Lieshout. Het harmonieorkest, de slagwerkgroep, een combo en een klein legertje zangers en zangeressen maken er een groot, swingend feest van.

Denk bij de Sounds of Caecilia niet aan een standaard harmonieconcert, de Sounds is een echt popconcert met af en toe een hintje klassiek. Pop, rock, latin en soul, stilstaan kan niet en meezingen gaat vanzelf. De Lieshoutse en Mariahoutse harmonie gaf al eerder promsconcerten en ook die waren een groot succes.

Om online kaarten te reserveren stuur een mail naar tickets@harmonielieshout.nl en vermeld het aantal kaarten en uw contactgegevens. U krijgt reactie terug met de vervolgstappen. Kaartjes kosten 16 euro en zijn ook gewoon te koop bij de voorverkoopadressen. In Lieshout bij Dio Mark, in Beek en Donk bij Bloemsierkunst Fons, in Aarle Rixtel bij Snoeperij Jantje en in Mariahout bij De Pelgrim. Houd deze website in de gaten voor de laatste info, volg ons via Facebook voor kleine impressies.