Proost mee tijdens het nieuwjaarsconcert

LIESHOUT – Het harmonieorkest van St Caecilia blikt zeven januari vooruit op een prachtig muziekjaar. St Caecilia maakt namelijk van het nieuwjaarsconcert een showcase-concert. Het muzikale menu van het jaar 2024, en het goede nieuws is dat je van alles wat mag proeven!

Het harmonieorkest presenteert de complete menukaart in kleine hapjes. Van alle programma’s van de concerten in 2024 wordt één stuk gespeeld. Dat betekent overigens ook dat het wat betreft muziekstijlen alle kanten op gaat! Zo komt er symfonische singer-songwriter muziek voorbij, we tikken de Franse chansons even aan, om daarna weer te vervallen in mierzoete kerstsferen.

Na het concert worden de jubilarissen van de vereniging in het zonnetje gezet en is er ruimte om te proosten op al het moois wat het nieuwe jaar mag brengen. Natuurljk zorgt het seniorenorkest dan voor de muzikale omlijsting. Proost mee en ben erbij, zeven januari, 14:00 uur in het Dorpshuis!