Pssst, fiets kopen?

Lieshout – Harmonie St Caecilia houdt zaterdag 22 augustus een tweedehands fietsenbeurs. Ben je op zoek naar een fiets of wil je er een kwijt? De fietsenbeurs, op de speelplaats van kindcentrum de Sprankel, is de ‘place to be.’

De beurs start om 11 uur in de morgen en stopt om 3 uur ’s middags. Van kinderfietsjes, tot een fiets om mee naar de middelbare school te fietsen. Kinderstoeltjes en fietstassen, op de beurs is het te vinden. Toegang tot de beurs is gratis.

De harmonie zorgt voor een leuke beginvoorraad van fietsen, maar hoe meer fietsen, hoe beter! De te verkopen fietsen kunnen ingeleverd worden op de dag van de beurs, vanaf 9 uur in de ochtend tot de opening om 11 uur. De verkoper bepaalt wat de fiets moet opleveren, het verkopen doen de aanwezige harmonieleden. Tussen 3 en 4 uur ‘s middags kan het geld, of een niet verkochte fiets weer opgehaald worden.

De harmonie organiseert de beurs om geld in te zamelen voor haar jubileumfeest in het voorjaar van 2016. Vijftien procent van de opbrengst gaat naar de muziekvereniging.

klik hier voor de poster van de fietsenbeurs poster