Sfeervol kerstconcert; Junior Sounds of Christmas

LIESHOUT – Warme chocomel, vuurkorven, een kerk in kerststemming en vooral heel veel kerstliedjes. De jeugdorkesten van Harmonie St Caecilia geven 19 december een sfeervol kerstconcert in de Servaaskerk onder de naam ‘Junior Sounds of Christmas.’

Meezingen mag! In de kerk hangt een groot scherm met sfeervolle beelden en de teksten van de verschillende kerstliedjes. Vorig jaar bracht het harmonieorkest het publiek met groot succes al in kerstsferen. Dit jaar is het de beurt aan de jeugd van harmonie Sint Caecilia.

Zowel de slagwerkers als de blazers van de verschillende opleidingsorkesten zijn vertegenwoordigd. Het concert heeft ook een echte primeur, voor het eerst verschijnen ook de blokfluitleerlingen op het podium. De Junior Sounds of Christmas start op 19 december om 19:00 uur, de kerk gaat om 18:40 uur open.

Schermafbeelding 2015-12-08 om 22.22.07