SoC XXL zeer geslaagd!

Het zit er op! De Sounds of Caecilia XXL gaat de boeken in als een groot dorpsfeest! Drie dagen lang genoten de bezoekers op de feestlocatie van optredens, wedstrijden en vooral van de gezelligheid.

IMG_7824

Via facebook.com/harmonielieshout zijn de vele foto’s te bekijken. Geniet nog even na van de spetterende en keigezellige proms, de swingende feestavond, het spetterende optreden van de slagwerkgroep. De hete, maar gezellige promswedstrijden en nog veel meer.

DE SLAGWERKGROEP IN ACTIE, ALLES IS EEN SLAGWERKINSTRUMENT

IMG_7913

Tijdens het weekend werd ook de Dorpenbattle beslist. Lieshout, wist na een langdurige achterstand alsnog te winnen. In blessuretijd, op z’n Duits en met Mariahoutenaren in haar teams. Uiteindelijk nam Gerry van de Broek (uit Mariahout) namens Lieshout de schitterende trofee in ontvangst, hoe gebroederlijk wil je het hebben!

GERRY VAN DE BROEK EN DE FELBEGEERDE WISSELBEKER

IMG_8269

Op zondag vochten 5 harmonie- en fanfareorkesten uit de regio uit wie het beste promsprogramma kon brengen. Fanfare St Lucia, het kleinste orkest van de 5, wist met een vlotte, lichte show en met een leger aan zangers en zangeressen het publiek en de jury voor haar te winnen.

DE INDRUKWEKKENDE OPENING VAN FANFARE ST LUCIA, DE MORTEL

IMG_8265Het Floreffeveld is inmiddels weer leeg. Als het gras zich hersteld heeft, is er niets wat op die locatie aan de Sounds of Caecilia herinnert. Toch zal het dorpsfeest niet snel vergeten worden.

St Caecilia bedankt alle sponsoren, de vele vrijwilligers, de muzikanten en de professionals die dit feest tot een topfeest hebben gemaakt. Dit laat zien wat twee dorpen en een vereniging als St Caecilia kan bereiken en dat verdient een dikke pluim!