Sounds of Christmas van Harmonie St Caecilia groot succes

Harmonie St Caecilia kijkt terug op zeer geslaagde ‘Sounds of Christmas’. Het publiek genoot zichtbaar, het concert verliep goed en de Sint Servaaskerk zat overvol.

Vuurkorven, kerstbomen, glühwein en warme chocolademelk, op het kerkplein werd zaterdagavond nog volop nagepraat over het kerstconcert van harmonie St Caecilia. Vooral veel gezinnen met kinderen bezochten het verwarmende concert. De kerststemming zat er bij de ruim zevenhonderd bezoekers dan ook snel in.

Het programma van Harmonie St Caecilia bestond uit een uur kerstklassiekers, waaronder de film ‘de Snowman’. Een kerstverhaal waar het harmonieorkest live de muziek bij speelde. Vooral jongste bezoekers keken met open mond naar het grote scherm, volledig gevangen door het kerstverhaal. Eva Leenders uit Mariahout schitterde als zangeres in het stuk.

Een korte glansrol was weggelegd voor oud-huisarts Herman van Loen, hij figureerde in een komisch filmpje als rendier.