Sounds of Christmas

De dagen worden korter, kouder en killer, kortom de winter zet in. Gelukkig zorgt harmonie St Caecilia dit jaar extra vroeg voor dat warme, gezellige kerstgevoel.

St Caecilia speelt op 13 december de ‘Sounds of Christmas’, een sfeervol kerstconcert voor jong en oud in de Sint Servaaskerk.

Centraal in de Sounds of Chirstmas staat de film The Snowman. Een kerst tekenfilmklassieker met prachtige muziek en een hartverwarmend verhaal over een jongen en zijn sneeuwpop. Het harmonieorkest zorgt voor de muziek en op groot scherm is de film te zien. Een mooi moment, in het bijzonder voor kinderen, waarin de magie van een mooi kerstverhaal samen komt met betoverende muziek.

Naast de bijzondere uitvoering van The Snowman is er ook ruimte voor de filmmuziek van ‘Home Alone’ en meerdere kerstklassiekers. Een heerlijk begin van de donkere dagen voor kerst, voor jong en oud. De zaal gaat om 18:30 uur open, het concert start om 19:00 uur en de toegang is gratis.

poster Sounds of Christmas