Veelbelovende fietsenbeurs Harmonie St Caecilia

LIESHOUT – Harmonie St Caecilia heeft wederom genoeg prachtige tweedehands fietsen verzameld om een schoolplein te vullen. Dat gaat zaterdag 15 augustus dan ook gebeuren tijdens de jaarlijks fietsenbeurs van de Lieshoutse muziekvereniging.

Dit jaar hebben veel mensen het fietsen weer herontdekt. De fietsenbeurs is dan ook de ideale plek om je fiets aan te bieden, of om iets heel moois op de kop te tikken. Natuurlijk houden we coronaregels in acht. De opbrengst is voor de aanbieders en een klein deel gaat naar St Caecilia.

Verkopen
Hoe werkt het? Iedereen die een fiets kwijt wil kan die inleveren bij de harmonie. Samen met de harmonieleden wordt de prijs bepaald, de leden verkopen de fiets tijdens de beurs. Als de fiets verkocht wordt, gaat vijftien procent naar de club, de rest gaat natuurlijk naar de verkoper.

Fietsen kunnen van 9.00 tot 10.30 uur ingeleverd worden op het beursterrein, de speelplaats van Kindcentrum De Sprankel aan de Grotenhof. Alle fietsen en accessoires zijn welkom, behalve elektrische fietsen. De fiets schenken aan de harmonie mag natuurlijk ook! We komen die graag ophalen, bel daarvoor met 0499 – 42 23 48.

Kopen
Tussen 10.30 uur en 14.00 uur zijn de deuren van de fietsenbeurs geopend. Iedereen is welkom om een kijkje te nemen op het speelplein van de Sprankel. Eerdere jaren gingen er al tientallen kopers tevreden naar huis met een fijne, goedkope en goede tweedehands fiets!

Na de beurs, tot 15.00 uur, kan het geld door de verkopers (of een niet verkochte fiets) opgehaald worden.