Kaartverkoop promsconcert Sounds of Caecilia van start

LIESHOUT – De kaartverkoop voor het Sounds of Caecilia promsconcert gaat twee mei van start. Het concert vindt plaats tijden het Sounds of Caecilia XXL jubileumweekend van Harmonie St Caecilia, op vrijdagavond 8 juli. Kaarten zijn te koop bij verschillende verkooppunten in Laarbeek.

Kaarten kosten 16 euro en zijn te koop bij de volgende ondernemers:

Meerdere keren liet Harmonie St Caecilia met haar harmonieorkest en slagwerkgroep zien hoe de Lieshoutse vereniging kan swingen. Vrijdagavond gebeurt dat weer tijdens het promsspektakel in de feesttent. Het harmonieorkest en de slagwerkgroep versterkt met een vet combo en zangers spelen pop, rock, latin, filmmuziek en nog veel meer.

De avond is vooral gericht op show. Veel licht en geluid, een groot Led-scherm en vooral veel gezelligheid. Stilstaan wordt moeilijk, er mag gedanst en meegezongen worden. Net als voorgaande edities belooft dit weer een groot succes te worden.

Een klein legertje zangers en zangeressen uit de omgeving staan op het podium. Dit keer is gezocht naar nieuwe zangers en zangeressen met veel promservaring en voeling met de muziek. Op de website van de vereniging, www.harmonielieshout.nl is meer informatie over het programma en de artiesten te vinden.

Het concert op vrijdagavond is bedoeld als echte feestavond. In de vrije verkoop zijn er alleen nog staplaatsen beschikbaar, maar niet getreurd. Ook op zondagmiddag zal het harmonieorkest een selectie van haar proms-repertoire spelen, dan is er voldoende plaats in de tent om te zitten en rustig te genieten van de muziek.