8 juli – Sounds of Caecilia, het promsconcert

Indrukwekkende filmmuziek, juweeltjes uit de popmuziek en spetterende feestnummers, het harmonieorkest en de slagwerkgroep halen alles uit de kast tijdens de Sounds of Caecilia op vrijdagavond 8 juli.

Tijdens het promsconcert laten het harmonieorkest en de slagwerkgroep een relatief onbekende kant van zichzelf zien. Geen zware klassieke werken, maar populaire film- en popmuziek. Versterkt met piano, basgitaar, gitaar, backing vocals en een klein legertje zangers en zangeressen. Zelfs publiek wat normaal niet snel naar een harmonieconcert gaat, zal een geweldige avond hebben.

Voorgaande edities van de Sounds of Caecilia werden gehouden in sporthal de Klumper, dit jubileumjaar is het verplaatst naar de tent tijdens het feestweekend. Het resultaat: Een andere locatie, ruimte voor meer publiek en extra aandacht voor de optredens en show. Op de achtergrond een groot LED-scherm met daarop live-beelden van de show.

Wie mag je op het podium verwachten? Onze klassieke ster Franka van Dommelen, showman George Blanken, alleskunner René Habraken, jong talent Evi Schuts, de geweldige Charlotte Cardinaal, local hero Jean-Louis Finta en….. de Mysterie-guest. De gezelligste, in Lieshout beroemde, vriend van de harmonie.

De zaal gaat om 19:30 uur open, het concert start om 20:30 uur. Na afloop wordt de afterparty verzorgd door de Gemertse topband Too Many Parrots

Kaartjes voor de Sounds of Caecilia kosten 16 euro en zijn te koop bij de volgende adressen:

Of stuur een mail met uw adresgegevens naar tickets@harmonielieshout.nl