Koffieconcert in het Openluchttheater Mariahout

MARIAHOUT – Harmonie St Caecilia geeft zondag 12 juni aanstaande een koffieconcert in het Openluchttheater Mariahout. Het concert start om 11:00 uur en de toegang is gratis.

Het harmonieorkest is volop in voorbereiding voor haar Sounds of Caecilia promsconcert. Naast de reguliere harmoniestukken zal het orkest zondag daarom ook al een klein voorproefje geven met een van de zangers van de proms, Charlotte Cardinaal.

Ook een groot deel van het combo speelt mee in het openluchttheater, met in het midden een goede, oude bekend. Oud-dirigent Eric Swiggers was dolenthousiast om mee te doen op toetsen.

Komt dat zien! Geniet van een goede bak koffie, de mooie sfeer van het Openluchttheater Mariahout en natuurlijk fijne muziek. Tot dan!