9 juli – Kidsfeest, Slagwerkshow, De DorpenBattle, en STOOT!

Zaterdag 9 juli wordt een groot dorpsfeest. Van het eind van de middag, tot in de late uurtjes is het feest. Voor kinderen, voor slagwerkliefhebbers, voor strijdbare Lieshoutenaren en Mariahoutenaren en tot slot voor iedereen die van een feestje houdt! Toegang is gratis!

Aan het eind van de middag is de tent het terrein van de kinderen. Het programma wordt via de basisscholen bekend gemaakt.

Het programma ziet er als volgt uit:

15:30 – tent open

16:00 – kinderdisco

18:00 – Dorpenbattle Lieshout vs Mariahout deel 1

19:00 – Spectaculaire slagwerkshow door Slagwerkgroep St Caecilia

20:00 – Finale en huldiging Dorpenbattle Lieshout vs Mariahout

21:00 – Feest met topband Stoot!

De Dorpenbattle, Lieshout vs Mariahout

Het word de ultieme derby, een strijd tussen de twee dorpen waar elke sportvereniging, club of vriendengroep aan mee kan doen. Dit voorjaar en deze zomer wordt beslist welk dorp er beter is, Lieshout of Mariahout? De battle bestaat uit twee onderdelen. De aanloop online en de finale op het podium van het Sounds of Caecilia XXL feestweekend, 9 juli aanstaande.

De aanloop: Groepen, verenigingen en clubs die zich ingeschreven hebben krijgen simpele, leuke en ludieke opdrachten waarmee punten verdiend kunnen worden. Filmpjes van de uitvoering komen op de Facebook pagina van de harmonie te staan.

Finale: De door de dorpen opgebouwde scores vormen het startpunt van de grote finale op 9 juli. Op het podium van de feesttent op het Floreffeveld vechten de twee dorpen het laatste deel van de DorpenBattle uit. De battle start om 17.30 uur en duurt tot 21:00 uur. Je kan je deelnemende groep opgeven via socxxl@harmonielieshout.nl. Let op deelname is voor 18+.

Slagwerkshow

Tussen 19:00 uur en 20:00 uur kunnen de deelnemers aan de Dorpenbattle even ademhalen en swingen op de muziek van de slagwerkgroep. Niet saai en abstract, maar swingend, populair en spectaculair. De slagwerkgroep laat zien wat ze in huis geeft in een krachtige show. Op het programma bekende popnummers en swingende latin muziek.

STOOT!

Het slot van de avond mag je niet missen. We hebben topband STOOT! weten te strikken. Een band die werkelijk alles speelt, van Nederlandstalig, via Happy-Hardcore naar Rock en alles wat er tussenin zit. STOOT! maakt er gegarandeerd een groot feest van, stilstaan kan niet. Feesten verplicht! Toegang is gratis dus kom!